4 z plusem za to że za glośny
jakość do ceny 5
możliwości do ceny 5
w porównaniu z konkurencją w swojej klasie 4 (nie brałem cen pod uwagę)
wersja Gold wyposażona w wiele bajerów
Po 2 miesiącach wiele z nich okazuje się nie przydatnych lub mało przydatnych.
Ale potrafią zbajerować czlowieka w salonie to bierze.
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę za głośny wewnątrz, jabym miał oceniać na zewnątrz to dałbym 3
4,0
Skrzynia biegów
1, 2, 3 za krótkie do ekonomicznej jazdy, (jeździłem sporo nowym Acordem - idealnie 6)
5,0
Układ jezdny
naprawdę super - napewno wpływ ma też to, że z salonu
Komfort
5,0
Widoczność
pomimo przyciemnionych szyb super widać
4,0
Ergonomia
to tylko ford, dlatego 4, chociaż za tą cenę może być 4,5
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
z minusem, klima nie jest dwustrefowa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2 pary wygodnie. lub małżeństwo z 3 małych dzieci, bez fotelików rzecz jasna
W Acordzie lepiej - ale ta cena za diesla Hondy
3,0
Wyciszenie
od 120 km/h zaczyna się robić coraz głośniej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwo ok - minimalne spalanie przy lekkiej i delikatnej nodze (test) wyszło 4,4 litra na 100 z tankowania, ale to nie jazda.
trasa - siedzenia 4,5 (toyota ma najlepsze)
przeglądów nie było
napraw - oby jak najmniej i za wiele lat
dlatego jestem optymistą i dam 5 na wyrost
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze nic się nie znajdzie, chyba że opla ale mam złe doświadczenie z benzyniakiem a i o oplu słyszałem więcej na minus od użytkowników
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
optymistycznie dam 5 bo auto ma 2 miesiąe
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
z tego co pytałem użytkowników jest dobrze
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]