Jeżeli auto ma 200 000 tys km to zdecydowanie NIE KUPUJ !!! Wówczas ilość poważnych awarii i cena części nawet delikatnie mówiąc może doprowadzi do bólu głowy. Poniżej tego przebiegu samochód wygodny szczególnie w dalekich trasach, ekonomiczny i praktycznie bezawaryjny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ekononiczny a mimo to bardzo elastyczny i bez wysiłku rozpędza auto do 180 km/h (powyżej to już trzeba trochę się pomęczyć) - tak więc z wyprzedzaniem nie ma problemów.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Dobrze wchodzi w zakręty nawet przy znacznych prędkościach. Bezawaryjnie nawet na naszych polskich drogach, jakich to chyba każdy wie ...
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Bardzo dobre rozmieszczenie wielu elementów, jedynie poważne zastrzeżenie co do zegarka - bardzo mało czytelny w nocy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże auto, duży bagażnik.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Częste awarie spryskiwaczy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do 200 000 tys. km auto spisywało się bez najmniejszych nawet problemów, powyżej tej w tym przypadku magicznej liczby zaczęło się ... awaria średnio co 2 tygodnie, często dociera do celu na lawecie, awaryjnością przerosło nawet niektóre niezbyt udane egzemplaże POLONEZA ale cena części w porównaniu do tego auto to już zupełnie inna historia ...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]