Spora "dziura" przy przyspieszaniu tak okolo 2200 tys obr/min. Po 120 000 rozsypal sie silnik (pekl wal korbowy!!!). Auto sluzbowe wiec przeglady regularne w serwisie autoryzowanym
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
brak schowkow np. na gymy do zucia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
ponad 140 sluchac szum powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie ok ponizej 7 litrow. W miescie -porazka. Ponad 10.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auta ok ale ten krakowski serwis... Sa 2 ale 1 wlasciciel czyli monopol!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Serwisy w Krakowie -DRAMAT!!! Dwukrotnie wjechalem na regularny przeglad sprawnym autem a wyjechalem popsutym (uszkodzony rozrzad, klimatyzacja)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak pisalem, awaria sinika przy 120 tys.km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]