Bardzo silny. Dla niedoświadczonego kierowcy nie polecam. Na I biegu ruszanie tylko na półsprzęgle. W przeciwnym razie zgaśnie.
4,0
Skrzynia biegów
1 i 2 wchodzą ciężko. 4 i 5 idealnie.
Bieg 4 zaczyna się od 60 km/h, a 50 km/h na trójce to ryczenie silnika. Bieg piąty zaczyna się przy 90-100 km/h. Szóstkę najlepiej przy 130 km/h. Tym samochodem nie da się przestrzegać przepisów. Wciskanie w fotel jest nawet przy 180 km/h.
4,0
Układ jezdny
Super, jeśli są nowe i dobre opony. Bardzo dobrze jeździ się po koleinach na gierkówce.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki przedniej szyby utrudniają manewry w mieście. Czasami zasłaniają to, co dzieje się z boków. Lusterka i tylna szyba doskonałe.
3,0
Ergonomia
Przejechałem za jednym zamachem 1900 km. Gdyby nie klejące się oczy mógłbym jechać dalej. Oczywiście mówimy o jeździe po autostradzie. Jazda tym samochodem to połączenie jazdy rollercoasterem z grą w Duke´a Nukema. Polecam każdemu, kto jeździ dla przyjemności, a nie z obowiązku. Można w tym samochodzie odpocząć.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja bardzo dobra. Zimą na ciepło trzeba chwilę zaczekać.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ani ja ani nikt z moich znajomych nie widział jeszcze nigdy tyle miejsca z tyłu dla pasażerów w samochodzie osobowym.
4,0
Wyciszenie
Przy dużych prędkościach słychać tylko wiatr.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy tak dużym samochodzie i takich osiągach wstyd byłoby mówić, że dużo pali.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za taką cenę rewelacja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych awarii. Stuki spowodowane brakiem smaru na mocowaniach maski i w drzwiach. W wielu miejscach zardzewiałe śruby. Niedopasowane drzwi tylne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]