Jestem wkurzony przede wszystkim na serwisy ( Auto Plaza - szybko i na odwal się , Ursyn Car - cholera mnie strzela kiedy oddaję samochód do umówionego na godzinę przeglądu i czekam 1,5 godziny - to samo z odbiorem ). Poza tym najtańszy przegląd kosztował mnie 2000zł, najdroższy prawie 5tys. - dwa wtryski!
Wrażenia
2,0
Silnik
dosyć głośna nierówna praca, w sumie cała masa dziwnych odgłosów. Niby nic się nie dzieje ale brzmi strasznie...
Wolę głośniejszy ale jednak miarowy VW
5,0
Skrzynia biegów
mam 5-kę ale jest bez zastrzeżeń
3,0
Układ jezdny
oczywiście- nasze drogi... ale coś za dużo tych odgłosów.
Jednak świetnie trzyma się drogi
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
może ten uchwyt na kubek... nie czepiam się
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
obecnie szwankuje ale do tej pory bez problemów. Ogrzewanie przedniej szyby super; świetna i szybka klima
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
... jak mało w którym samochodzie tej klasy!
3,0
Wyciszenie
przez pierwsze 10tys km było znakomicie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie jest na doskonałym poziomie, natomiast serwis oraz ceny przeglądów - skandal
3,0
Stosunek jakość/cena
trudno określić: cena jak na to wyposażenie i silnik jest b. dobra, jakość przeczy wszelkim testom niezawodności.
Jakim cudem Ford ma tak wysoko notowane serwisy?
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ile razy można wymieniać silniczki opuszczania szyb?
odp.: przy każdym przeglądzie
uwaga na spryskiwacz przedniej szyby - co za patent? trzeba cisnąć do oporu
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
3-krotna wymiana wtrysków ( przy przebiegu 110tys to chyba lekka przesada ( tankowanie tylko shell i statoil ); ponoć teraz są już lepsze wtryski...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]