troszke terkocze na niskich obrotach ale za to jaki odlot-powyzej 150 km /h.Możecie wierzyc lub nie ,ale ta zabawka z dieselkiem wyciągnęła pod Dreznem 237 km/h.
4,0
Skrzynia biegów
Trzeba często wajchować lewarkiem-mam 6 biegów-ale powyzej 120 km/h mozna gnac 6-do oporu.Powyżej 200 6 jeszcze ciągnie.
5,0
Układ jezdny
Lubie szybsza jazdę-mondziak kładzie sie na asfalcie i leci -jeszcze mnie nie zarzuciło na łuku. Natomiast autko wykonuje dzikie ruchy przy nagłej redukcji przy wyprzedzaniu-trzeba sie nauczyć wyprzedzać na 4 biegu.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam trend,brak regulacji kierownicy,miejsca w aucie jak w stodole-tylko ten czarny kokpit..........
3,0
Wyciszenie
Do 100 km/h słychac motor
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
gdy jade jak posrany-5.9l/100,normalnie 7l/100,
przy wariackiej jezdzie po autobanie w Niemczech-8l/100.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niby wywalczyłem duży upust ,ale i tak zdarli ze mnie 91.500 brutto,VAT odliczam.Jakość auta-lepsza niż sie spodziewałem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dolot do turbiny-dilerzy wiedzą o co chodzi........ . Poza tym bezawaryjny.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]