Jest dobrze, ale ostatnio przewiozłem sie BM-ką 218 km w dieslu..., chyba wstawię chip´a.
4,0
Skrzynia biegów
Przy tej mocy i momencie obrotowym 1-ka i 2-ka za krótkie
5,0
Układ jezdny
Na początku myślałem super, ale przy dynamicznej jeździe z obciążeniem tył trochę zaczął uciekać. Założyłem sprężyny i amortyzatory Eiebacha. Teraz naprawdę jak po szynach. Tylko te dziury ....
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Nie jest to klasa klasa lux, ale np. Audi A6 na zewnątrz 2 razy głosniejsze, te pompowtryskiwacze to sieczkarnia!!!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po ok. 20.000 spadło jest ok.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sporo drobnych usterek
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie odpukać, tylko dwa razy silnik przeszedł w tryb awaryjny (wtryski), ale o własnych siłach dojechałem do serwisu. Inna rzecz, że byle duperelą katuję serwis. Wykupiłem OPG więc niech pracują!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]