Ogólnie polecam osobom, które nie chcą rezygnować z resztki komfortu dla sportowej jazdy.. to auto łączy te obie rzeczy najlepiej jak się da..
Niestety jestem rozczarowany słabej jakości plastikami.. ale za tą cenę nie można wymagać wykończenia z Audi.. Pamiętajcie, że to tylko FORD..
Wrażenia
5,0
Silnik
Mruczy przepięknie... Elastyczność?.... na trójce można jechać od 10 do 150 km/h!!!!
4,0
Skrzynia biegów
Doskonale zestrojona, ale coś mi delikatnie skrzypi przy wrzucaniu jedynki..
5,0
Układ jezdny
Doskonały kompromis między komfortem a sportową sztywnością. i żaden krawężnik mu nie straszny, bo wbrew pozorom jest tak samo wysoki jak zwykły mundek..
Komfort
5,0
Widoczność
Mógłby mieć większe lusterka... tylko po co:-)))))
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu.. słabej jekości plastiki..
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
niestety podczas opadów często parują szybki i bez włączenia AC i podgrzania szyb sie nie obejdzie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest bardzo przestronny.
5,0
Wyciszenie
doskonałe.. żeby usłyszeć silnik trzeba odsunąć szyby..
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
uważam, że jak na 226HP to jest całkiem oszczedny.. przy bbbaaaardzo oszczednej jeździe po mieście pali mi zaledwie 12,5l/100 km!!! Ale jak zaczynam się bawić to trudno mi zejść poniżej 16...
5,0
Stosunek jakość/cena
jakość adekwatna do ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ogólnie git. Zaden drobiazg jeszcze mi się nie dał szczególnie we znaki.. denerwuje mnie swist uszczelek powyżej 120km/h, trzeszczenie skóry tylnej kanapy..
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ostatnio padł mi rozrusznik.. a teraz zaczął mi się rozpadać katalizator (brzęczy).. Polecono mi wycięcie go, wybicie całej porcelany i założenie.. ma brzmieć jak V8... Zobaczymy..