Zawieszenie
: na 18 calowych kołach z profi 55 nie czuje dziur a auto jak przylepione w zakrętach - nie można lepiej aha nic sie jeszcze nie zepsuło a mam 170 tys ( przegub padł ale z mojej winy )
4,0
Całokształt
Doskonale nie jest - chyba że weźmię się pod uwagę cenę rynkową i kupi zadbany model - w takim wypadku JEST DOSKONALE
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest idealni jak było w BMW z 2jnym vanosem ale to nie ta generacja. Jest bardzo elastyczny i posiada fajny gang
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów
5,0
Układ jezdny
Tu widze wyższość nawet nad wspomnianym BMW . Ayto bardzo stabilne - świetnie sie prowadzi - należą si e brava dla Forda
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu słabo ale jest parktronic i nie ma strachu
3,0
Ergonomia
Jest przecietnie nic dodac nic ująć
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tą moc jest bardzo ok - BMW paliło średnio mniej o 3 litry ale było też mniejsze więc ocena pozytywna
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak powyżej pisałem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC powtarzam NIC sie nie psuje a kupiłem używane i zrobiłem już 60 tys !! szok po prostu szok . BMW ciągle niedomagało a to tylko potwierdza opinie iż nie marka tylko stan pojazdu w dniu zakupu stanowi o jego bezusterkowości
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V ST220 226KM 166kW
[l/100km]