Silnik
: Niezawodna, solidna i dynamiczna jednostka :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Simering wału napędowego
5,0
Całokształt
Piątka z plusem :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Piękna i dynamiczna jednostka. Wspaniale się zbiera od 3 tys. obr ,a przy akompaniamencie 6 cylindrów daje to piorunujący efekt :)
4,0
Skrzynia biegów
Przy szybkiej zmianie biegów z 1 na 2 skrzynia lekko nie nadąża za moją ręką :), ale ogólnie jest 4 z plusem
5,0
Układ jezdny
Niesamowita przyczepność nawet na 195/55/R16. Z racji sztywnego tyłu może wykazywać lekką nadsterowność przy wchodzeniu w nierówny zakręt przy 100 km/h.
Komfort
4,0
Widoczność
Nie widać końca przodu, co z razji na bardzo nisko zawieszony spojler przedni może stanowić kłopot.
5,0
Ergonomia
Wszystko, absolutnie wszystko pod ręką :) Najgorzej wychodzi sterowanie fotela kierowcy podczas jazdy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeśli klima jest dobrze utrzymywana i układ el. jest sprawny ogrzewanie i przewietrzanie wnętrza jest doskonałe
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez problemu w środku mieści się pięć osób
4,0
Wyciszenie
Powiedzmy, że 4 minus. Już przy 150 km/h słychać świst powietrza z zewnątrz. Na dźwięk silnika nie narzekam :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie można spokojnie zejść poniżej 9 litrów. Trzeba jedynie nauczyć się ogarnąć te 24 zawory :)
W mieście 13 to norma.
Naprawy - z najpowazniejszych to wymiana uszczelniacza wału napędowego - koszt ok. 1000 zł. Pozostałem koszty jak w każdym MkIII
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma lepszej opcji do 35 000 zł :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie nic mi się nie popsuło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic poza planowaną wymianą uszczelniacza wału napędowego (lekki wyciek oleju)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V ST220 226KM 166kW
[l/100km]