Silnik
: Brak konieczności obsługi do 400000 km (łańcuch zamiast paska rozrządu)
1,0
Całokształt
ZA rdzę i nie tylko
Wrażenia
3,0
Silnik
Jedena z jaśniejszych stron tego samochodu,choć i tutaj są problemy.Od nowości skaczą obroty i nigdy nie udało się tego naprawić. Słaba elastyczniść
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń
1,0
Układ jezdny
Juz od samego początku same problemy.W pierwszym roku,czyli na szczęście na gwarancji 4 (słownie: czterokrotna ) wymiana wahaczy. Znany błąd konstrukcyjny.Potem ciągłe wymiany łączników stabilizatorów(przód i tył),wymiany sprężyn(popękane)wymiany tulei tylnego zawieszenia .Dwa razy wymiana całej belki(1500 zł sztuka)itd....
Słychać mocno silnik i głośne szumy powietrza wokół samochodu powyżej 120km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie-najjaśniejszy punkt samochodu 10-10,5 miasto,7,5-8,5 trasa.jak na wielkość samochodu i silnika wynik niezły
Serwis to już zupełnie inna bajka.Koszmarnie drogi,a ceny części to wręcz kosmos(przy tej klasie auta)
1,0
Stosunek jakość/cena
Za rdzę i nie tylko
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągle coś.......
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DRAMAT.Zrobiony z odpadów blaszanych.Po 4(słownie CZTERECH)latach całkowicie zardzewiałe drzwi i tylna klapa.W tylnych drzwiach DZIURY NA WYLOT.Rdzewieje wszystko:w komorze silnika,wewnątrz auta,linka hamulca z powodu rdzewienia kilka razy wymieniana i dalej nie działa(znów zardzewiała)Po 5 latach przy okazji drobnej naprawy blacharskiej doradzono mi bym auta się pozbył,bo karoseria jest tak przerdzewiała,że może się przełamać przy wiekrzym naprężeniu.WSTYD!!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 145KM 107kW
[l/100km]