Poza brakiem jednego biegu w automacie (czyt. 5), i małymi szumami powyżej 100km/h wszytsko idealnie. Na szczególną pochwałę zasługuje zawieszenie, układ kierowniczy i hamulce
Wrażenia
4,0
Silnik
W samochodzie tej klasy silnik dwulitrowy jest wystrczająca jednostką!!! Cichy, elastyczny!!!
4,0
Skrzynia biegów
Automat działa bardzo dobrze, lecz mógłby miec 5 a nie 4 biegi. Skrzynia jak narazie bezawaryjna.
5,0
Układ jezdny
Jak na forda przystało najlepsze w klasie!!! IDEALNE POŁĄCZENIE KOMFORTU ZE SPORTEM!!!
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki bardzo dobrze, lecz do tyłu (5D) kiepsko>
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Jak to u niemców precyzyjnie. Jedyny mankament to kiepskie podświetlenie przycisków, nawiewów (nieczytelne w słoneczne dni).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima wydajna. Dobrze ustawiona staje na wysokości zadania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu. Jedno z większych wnętrz w tej klasie.
4,0
Wyciszenie
Sam silnik cichy, do 100km/h jest OK. Powyżej 100 słychac powitrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Automat zabiera trochę paliwa. Przy normalnej jeździe po mieście nie przekracza 11l, a na trasie poniożej 9l.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie ciężko o lepsze auto. Oczywiście i to nie jest idealne, ale takich nie ma!!! Biorąc pod uwagę nie najmłodszy juz wiek konstrukcji i tak bardzo dobrze wypada na tle konkurencji o czym świadcza chociażby liczne wygrane porównań, z passatem i avensisem w prasie motoryzacyjnej.
Polecam Wszytskim
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie poza wszystko w normie. troche trzeszczy szyba kierowcy, ale to drobiazg. Oby tak dalej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 145KM 107kW
[l/100km]