Miło i wygodnie w klubowych fotelach, przebrniesz przez największy korek. Gdy trzeba pokażesz, że nie jesteś w ciemię bity i twoje 125 km, to moc godna twoich gabarytów. Sprężysty i dynamiczny.
Jedynka powinna być dłuższa. Powinien być cichszy i mniej palić. To byłby jednak ideał.
Polecam Mondeo, bo warto jeżdżąc poczuć satysfakcję.
Wrażenia
5,0
Silnik
Za 1.8 L dostajesz wyjątkowo sprężysty silnik, ale uwaga musisz wchodzić na obroty, które on wręcz uwielbia.
4500, 5000 to dla niego bajka.
Da się lubić, ale to kosztuje średnio 9 l/100 km.
Jak na taką bryczkę, przystoi.
to kawał auta z zewnątrz a w środku jedziesz jak compactem. Wyjątkowe prowadzenie. 5!
4,0
Skrzynia biegów
Z jedynki nie startuj .Chyba że pod górkę z pełnym obciążeniem.
Rozumiesz? 1-ka to wpadka .
Reszta na 5
4,0
Układ jezdny
Rewelacja. Chce się kręcić. Jakieś odgłosy pracy zawieszenia psują nastrój.
Komfort
4,0
Widoczność
średnio.
5,0
Ergonomia
Po niemiecku. Wszystko na swoim miejscu. Po czasie się to docenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W to mi graj. Szybko ciepło i zimno. Nastaw tylko temperaturę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pedały sterczą. Podłoga pod kątem. Dziwnie. Ale siedzenia klubowe,lecznicze,relaksujące. Bajka.
Wierzcie mi że są najlepsze na długie trasy.
3,0
Wyciszenie
Tutaj boli.
Powyżej 140 km/h. wolisz się przesiąść do volvo lub audi. Ale, ale umówmy się to nie ten przedział cenowy…..
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
. ............ tak sobie ........... ale chciałeś mieć furę. No nie?
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogo, ale nie drożyzna. Wart swojej ceny.
Zapinasz pasy /inaczej strasznie wrzeszczy / i jedzzziesz z wielką satysfakcją.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drzwiami trzeba trzaskać. minus.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
..nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 125KM 92kW
[l/100km]