Wyjątkowo cichy i mocny jak na takie gabaryty auta.
Potrafi dynamicznie wyprzedzać ,ale trzeba redukować biegi. Nie znoszę "turkotów"/diesli/ miałem już kilka .
Benzyna to benzyna .Ten silnik jest świetny. Przekracza swoje fabryczne 205 km/h o 10 km/h i to na zimówkach.
co będzie w lecie.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi same wchodzą. W porównaniu do Pasata i toyoty luzik. Może nawet zbyt lekko.
4,0
Układ jezdny
Znany z tego że najlepszy w swojej klasie. Może ale dla mnie zbyt twardy i głośny. Trzepie na naszych drogach.
w zakręty wchodzi bez zastrzeżeń.
Komfort
3,0
Widoczność
Końca i tyłu nie widać. Ta klasa tak ma.
nic dziwnego. Brak czujników parkowania. Lusterka --takie na 60%
5,0
Ergonomia
Początkowo nudnie i uporządkowanie ale po chwili zachwyt że prosto i ergonomicznie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automat doskonale miesza powietrze .
Szyby parują szybko. dlaczego?
Nagrzewa się b. szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Lider w klasie. Największy rozstaw jeden z najwiekszych "średniakow".
Trochę dziwna pozycja za kierownicą.
Można się przyzwyczaić
3,0
Wyciszenie
Szybko znaczy głośno.
Nie wiem dlaczego. silnika nie słychać ale szumy jakieś wielkie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w zimie 9.5 w mieście Czy to nie dobrze?
na trasie jeszcze lepiej.
Auto rodzinne i nie "turkot" b. dobrze
5,0
Stosunek jakość/cena
mozna wytargować dobrą cenę.
Trzeba się napracować ale warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze pachnie nowością.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 125KM 92kW
[l/100km]