Jak odpalam w zimę mam wrażenie, że zaraz silnik się rozleci albo, że każda część lata z co najmniej centymetrowym luzem, po rozgrzaniu troszkę lepiej. Osiągi ok. duży moment obrotowy robi swoje, 6 bieg również bardzo pożyteczny, 150km/h=2500obr./min.=6,7l/100km.
5,0
Skrzynia biegów
Bez problemów, bardzo precyzyjna, lewarek \"sam\" trafia na miejsce.
3,0
Układ jezdny
Po polskich drogach przejechane 70000km, zaczynają się stuki.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w kombi.
2,0
Ergonomia
Żeby butelki 1,5l nie zmieścić w schowku... nie ma miejsca na tel. komórkowy, jak na kombi (auto rodzinne) zdecydowanie za mało schowków. Subiektywnie - NIE podoba mi się, za wąski, twardy, głośny!!!
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy temp. zewnętrznej ok. -20st.C nie nagrzeje się jadąc z prędkością do 70km/h, po prostu dramat, jak ustawię temp. +20st.C to spada temp. płynu chłodzącego!!!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
jw.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 90km/h - 5.2l/100km
autostrada 150km/h - 6.7l/100km
miasto 6.4l/100km; poniżej ceny NIE w ASO:
138tys.km. ŁOŻYSKO, PRZEDNIE PRAWE. 260pln
140tys.km SZPILKI DO KOŁA 80pln
147tys.km WYMIANA TARCZ I KLOCKÓW PRZEDNICH; PRZETACZANIE TARCZ 400pln
153tys.km ŁOŻYSKO Z PIASTĄ (TYŁ) 480pln
165tys.km olej, filtr oleju i paliwa 350pln
Na koniec najlepsze: zawór EGR 1400pln do tego modelu dostępny TYLKO w ASO.
Sami oceńcie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TDCi 155KM 114kW
[l/100km]