Zawieszenie
: super się sprawuje jak na Polskie warunki. Bardzo dobry komfort jazdy auto ładnie trzyma się drogi.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: plastikowy trybik od regulacji wysokości fotela kierowcy
4,0
Całokształt
Bardzo dobry komfort jazdy. Mało awaryjne auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Żadnych problemów. Nie do "zajechania". Zimą pali od ręki. Tankuję ON Verva.
4,0
Skrzynia biegów
czasami bywają bardzo małe kłopoty z wbiciem jedynki. Pomaga nasmarowanie wodzików - i po kłopocie.
5,0
Układ jezdny
żadnych ponadnormatywnych problemów. Jeżeli coś szwankuje to łączniki stabilizatorów - mały koszt.
Komfort
4,0
Widoczność
duża przednia szyba. Jest OK
4,0
Ergonomia
lewy podłokietnik w drzwiach mógłby być umiejscowiony troszkę niżej. Ideałem było by na równi z prawym;
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko się zimą nagrzewa kabina. Podgrzewana szyba - żadnych problemów z mrozem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca dla pasażerów z tyłu oraz dla osób z przodu.
3,0
Wyciszenie
przy 3000 obr/min robi się głośniej, słabsze uszczelki przy drzwiach - szumi wiaterek :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie odstaje od średniej
5,0
Stosunek jakość/cena
mile zaskoczony
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wiadomo po takim przebiegu coś może się pojawić. Ale szczerze pisząc nie można narzekać.
Auto przy 155.000 miało wymieniony komplet dwumasy i pompę od wspomagania - to są największe koszty. Reszta to tylko koszt paliwa i filtry. Czasami trzeba tylko wymienić łączniki stabilizatorów ale to już wina Polskich dróg. Na szczęście są tanie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ani razu nie stanął w trasie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDDi 90KM 66kW
[l/100km]