Auto mam już 8 lat i zrobiłem nim ok. 85000 km i żałuję, że się go wcześniej nie pozbyłem, po awarii pompy paliwa. Kupiłem go z przebiegiem 190000 na zegarze, bez książki serwisowej ( i to był pewnie mój błąd) więc pewnie ze 150000 trzeba mu dodać ;-). Dwa razy zepsuł nam urlop dlatego oceniam go słabo. Na plus prowadzenie i komfort jazdy. Na minus usterkowość. Silnik sam w sobie oprócz głośnej pracy żadnych awarii, gorzej z resztą: z tych droższych awarii przerobiłem już pompę paliwa, dwumas, 2 razy sprężarka klimy, zaciski hamulców, napinacz paska. Silnik jak na 115 KM, żwawy i dynamiczny, choć z 30 KM zrobiłoby robotę ;-)
Wrażenia
4,0
Silnik
Typowy klekot, głośny.
2,0
Skrzynia biegów
Czasami haczy.
5,0
Układ jezdny
Oprócz łączników stabilizatora co ok.dwa, lata nic większego.
3,0
Karoseria
Progi i doły drzwi ruda jak się patrzy.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki dobra, z tyłu gorzej, stosunkowo mała szyba.
5,0
Ergonomia
Raczej wszystko na plus.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, jak dla mnie brakuje klimy dwustrefowej ;-)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Obszerny i wygodny, tutaj DUŻY plus.
2,0
Wyciszenie
Typowy "klekot".
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty paliwa dość niskie, ceny części względne. Gdyby nie grubsze naprawy to chyba piątkę bym wystawił.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie nieźle, w tym segmencie super.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Otwieranie schowka pasażera, zamek maski (musiałem rozwiercić), centralny zamek nie domyka jednych drzwi, podnoszenie elektryczne fotela kierowcy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwumas i reszta sprzęgła, pompa paliwa, napinacz paska + rolki, 2 razy sprężarka klimy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDDi 115KM 85kW
[l/100km]