Bardzo dobre, a przede wszystkim wygodne auto. Niestety po 16 latach trzeba o niego bardziej dbać, ale jak za taką cenę (ok 7000 zł) w pełnym wyposażeniu GHIA, nie ma co narzekać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nic dodać nic ująć, jeden z najsilniejszych plusów tego auta. Może przeszkadzać zbyt głośna praca, ale to już czepianie sie. Brak common raila i rozrząd na łańcuchu powoduje to, że zmienia się tylko olej :)
4,0
Skrzynia biegów
Zero problemów. Niestety w zależności od stylu jazdy trzeba się liczyc z dość częstą wymianą dwumasy - nie lubi ecodrivingu (poniżej 1500obr)
4,0
Układ jezdny
Autko prowadzi sie pewnie i komfortowo. Komfort podróżowania po polskich drogach bardzo dobry. Autko po prostu płynie...
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka, dobra widoczność za kierownicą we wszystkich stronach, pomimo bardzo dużego auta...
4,0
Ergonomia
Autko 15 lat a w środku nadal może sie podobać
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
I tutaj niemiłe zaskoczenie, niestety bardzo długo rozgrzewa się w zimę, a to dlatego, że priorytetem jest nawiew do środka a nie zagrzanie silnika do temperatury roboczej. Autko z klimatronikiem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w limuzynie. Komfort i jeszcze raz komfort! :)
3,0
Wyciszenie
Kultura pracy silnika mogłabybyć lepsza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało napraw, niskie spalanie jak na tą masę. Jak dla mnie w porządku.
5,0
Stosunek jakość/cena
W związku z tym, że auto w dobrym wyposażeniu kosztowało mnie groszę, a naprawy nie pochłaniają milionów monet.. nie jest przesadą 5 gwiazdek
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana kompletnego sprzęgła oraz pompy wody. do tego tylko olej i filtry. nie jest źle :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDDi 115KM 85kW
[l/100km]