Zawieszenie
: Jazda tym autkiem to naprawde fantastyczne przeżycie, szczególnie na autostradzie - mozna sie wygodnie ułożyc na fotelu i tylko delikatnie trzymac kierownicę - reszta to rozkos z jazdy :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Nieszczesna dwumasa - koszt wymiany ze sprzegłem i robocizna to 2200zł.
Karoseria
: Ruda wychodzi
Silnik
: za głosny
4,0
Całokształt
nastepony tez bedzie ford, prawdopodobnie C-max. Moim zdaniem Fordy są niedoceniane. Wszyscy napalają sie na VW, Audi. Jakas taka nasza polska mentalność. Jedno co ma dobre VW to silnik 1,9 TDI - i to wszystko.
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Tutaj Forda trzeba pochwalić, idealnie się go prowadzi.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam około 180cm wzrostu. Gdy usiądę za kierownica wygodnie, wyciągne nogi, to z tyłu za mną jest jeszcze sporo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Słychac za bardzo silnik - ponoc to przez łańcuszek rozrzadu - niby jest głośniejszy od paska.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu niestety nie mozna go pochwalić. Może dlatego tak uwazam, poniewaz wcześniej miałem Skode Octavie 1,9 TDI 90KM i za bardzo mnie rozpieściła z tym spalaniem - średnio skoda paliła około 5ltr ON/100km, tutaj w fordzie wychodzi około 6,5 - 7 ltr.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety padaja jak muchy dwumasy, ale to nie tylko w Fordzie. Gdy wpisałem w wyszukiwarce to sporo było walniętych dwumasów w VW, audi
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDDi 115KM 85kW
[l/100km]