kultura pracy kiepska (w końcu diesel...) natomiast dość elastyczny. Bardzo fajny przy prędkości 140-160km/h
4,0
Skrzynia biegów
188 tyś i nic nie było w skrzyni robione
5,0
Układ jezdny
znakomite trzymanie drogi, optymalnie zestrojone zawieszenie, do tej pory wymiana 1 końcówki(przejechałem nim 140tyś). to wszystko.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
jak na auto aspirujące do klasy średniej to jest za głośny.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
gdyby nie koszty napraw silnika byłoby 5
4,0
Stosunek jakość/cena
naprawy silnika niemalże \"pokryły\" oszczędności na paliwie. Gdyby był naprawiany w ASO z pewnością by przekroczyły. Jeżeli ktoś nie robi mniej niż 60tyś rocznie niech go nie kupuje. bez sensu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żarówki tablicy rozdielczej. poza tym nic się nie zepsuło. Nie! oryginalne radio na 6 płyt CD. Poprzedni właściciel naprawiał. Działalo 1 miesiąc. nie ddaje płyt.
Biorąc pod uwagę że ford brał za to dopłatę chyba 2000 czy 2500zł to żenada.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 180 tyś km:koło dwumasowe, wtryski, czekam na pompę paliwa i turbinę. tragedia. problem wtrysków komputer \"załatwiał\" przez redukcję mocy lub odcięcie paliwa. Szczególnie niebezpieczne że działo się to wczasie przyspieszania (np wyprzedzając tira).
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDDi 115KM 85kW
[l/100km]