Zawieszenie
: Zawieszenie oraz układ kierowniczy zestrojone fantastycznie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Wiek zdziałał swoje, szczególnie na elementy gumowe.
Układ hamulcowy
Karoseria
4,0
Całokształt
Jest dobrze, ma swoje plusy i minusy. Samochód daje przyjemność z jazdy,
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik nie włączając samego zasilania Common Rail, prosty konstrukcyjnie.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam uwag zestopniowana dobrze, może czasami brakuje 6 biegu (były takie wersje ale w poliftach).
5,0
Układ jezdny
Istna poezja, co do układu jezdnego nie można mieć uwag.
Chcesz skręcić, wystarczy delikatny ruch kierownicą a auto w mgnieniu oka już tam jest. Autko zachęca do szybkiej jazdy po zakrętach, daje jednocześnie poczucie pewności- samochodu ze sprawnym zawieszeniem oraz dobrym ogimieniem nie sposób odkleić od asfatu nawet przy bardzo dynamicznej jeździe.
Komfort
4,0
Widoczność
Brak uwag.
4,0
Ergonomia
Nie mam uwag, wszystko pod ręką, miejsca ogrom.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca nie zabraknie nawet wysokim osobom (przy 203 cm wzrostu odczuwam pełen komfort- co więcej jestem w stanie usiąść sam za sobą.
3,0
Wyciszenie
Tutaj mogło by być lepiej, o ile w TDCI jest znośnie o tyle TDDI wypada biednie. Odgłosy z zewnątrz są również słabo tłumione.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części zamienników oraz ich mnogość za specjalnie nie powalają na kolana.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest dobrze
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasami się zdarzają, nigdy nie zawidł w trasie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto przejechało już u mnie 140 tys. km. i ani razu nie zawiodło w trasie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]