Auto było jeżdżone "na max" przez dwa lata po 80-90tys rocznie. Podany przebieg to stan z dnia sprzedaży. Podczas tych dwu lat na usuwanie usterek wydałem prawie 30 000 zł. Ostatecznie auto sprzedałem za 4500 i cieszyłem się że już go więcej nie zobaczę...Wspaniałe auto kiedy wszystko w nim działa. Niestety częściej nie działa niż działa. Problem z brakiem kompetentnego serwisu w ASO. (pasek alternatora? może przyjdzie w przyszłym tyg. SIC!)
Wrażenia
2,0
Silnik
Oszczędny, dynamiczny, elastyczny, nie bierze oleju. Regularne problemy z wtryskiwaczami (ok 4-5 tyś) i kołem pasowym (ok 1200zł w ASO z wymianą)
4,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. :)
4,0
Układ jezdny
Jeden z mocniejszych punktów tego auta. Proste i w miarę niezawodne. Stosunkowo szybko padają łączniki ale koszt wymiany to max 150zł z robocizną
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Można zamieszkać w środku.
4,0
Wyciszenie
W najwyższej wersji wyposażenia jest świetnie wyciszony. W niższych nie ma szału.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo i części eksploatacyjne i jest ok. Serwisowanie usterek to prawdziwa masakra.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]