Inne
: Ponad czasowa linia nadwozia, dynamika silnika
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
Karoseria
2,0
Całokształt
Z tego rocznika samochody to skarbonka pieniędzy. Po mimo inwestycji nie masz gwarancji końca problemów.
Wrażenia
1,0
Silnik
W samochodzie psuje się wszystko po kolei. Począwszy na silniku, zawieszeniu, układzie hamulcowym, klimatyzacji - wymienić można cała anatomię samochodu.
4,0
Skrzynia biegów
No to jest jedyny element, kótry nie wymagał interwencji mechanika
3,0
Układ jezdny
Trakcyjnie baz zarzutu, wygodna i przyjemne wchodzenie w zakręty. Trwałość przegubów, półosi oceniam na jeden sezon, więc mam mieszane uczucia.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu ok, z tyłu trochę gorzej, ale samochód intuicyjny.
5,0
Ergonomia
Wszystko czytelne i pomimo ładnych paru lat nadal wygląda świeżo, po lifcie chyba jeszcze lepiej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeśli jest sprawny moduł komfortu to nie ma problemu, jeśli coś jest nie tak to z wentylacja i klima żyje własnym życiem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tu nie mam żadnych zastrzeżeń, fotele wygodne i duże, jeśli mają podgrzewane fotele to rewelacja.
Nie brakuje przestrzeni ani przodu ani z tyłu, bagażnik ok! Przewiezienie kartonów z Ikei (dwa fotele, ława i drobnica) to żaden problem
3,0
Wyciszenie
No od 130 na autostradzie robi się głośno - szum wiatru, bieg jałowy z kolei słychać diesla.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
12800 zł przez dwa lata, nie licząc kosztów paliwa.
1,0
Stosunek jakość/cena
j.w.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
korozja przewodów, linek hamulcowych, wymiana silniczka wycieraczek tylnych 2 razy,czujnik położenia wału korbowego, czujnik wentylatorów od klimy - i wiele innych. Rdza, rdza, rdza...
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sprzęgło, dwumasa, wtryski, pompa paliwa, pompa wody, pęknięta głowica- nowy silnik wymieniać jeszcze?
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]