silnik bardzo dynamiczny,ale w bardzo ograniczonym zakresie obrotów,elastyczność na poziomie passata 130 km,głosny
3,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
jak na tak duże auto bardzo dobrze trzyma się drogi,można hamować na zakrętach i nie wytracimy go z równowagi,kiedy przeholujemy z predkoscia na zakręcie auto wyjedzie przodem na zewnatrz
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto jeżdzi u nas już 140000 km tak więc wiem,że nie da się zejść poniżej 5,6
maksymalnie 9,5 a srednia jazda(czyli trasa ok 140/g to 7,3
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odklejają sie plastikowe elementy we wnętrzu
uchwyt tylnej klapy po prostu się urwał i to wówczas kiedy jeżdziła nim moja żona(bardzo wątła dziewczyna:)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ten samochód chwala tylko niedzielni kierowcy.Jeśli ktoś uzywa uato do zarabiania pieniedzy ,w różnych warunkach,robiąc rocznie ok 60 tys ,a jednocześnie starając się dbać o auto po pewnym czasie zastanowi się dlaczego używany ford jest tańszy od konkurencji-był tańszy o kilka tysięcy,ale w ciągu 2,5 roku i po przejechaniu 140 tys km zdrenował kieszeń o około 16 tys zł na naprawy!!!!!!!!!!!!!(pompa,wtryski,koło dwumasowe,sprzęgło,rozrusznik 3razy!!!!alternator,prawie wszystkie wachacze,wszystkie amortyzatory,3 półosie!!!!!
do tego uata powinni dawać w pakiecie asistance z samochodem zastępczym na czas naprawy bez ograniczeń czasowych
Ciekawe że jezdziłem hondą 150000km i przy przebiegu 330000 km była 100 razy bardziej bezawaryjna(styl ajazdy ten sam)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]