Zawieszenie
: przestrzen wyposazenie i zawiecha oraz cena na medal. nie bojcie sie FORDOW, pod tym wzgledem sa bezkonkurencyjne. to moj 3 ford i za kazdym razem zadowolenie
4,0
Całokształt
doskonale moze byc tylko w superdrogich autach
Wrażenia
4,0
Silnik
troszeczke za glosny, wczesniej mialem benzynke i bylo ciszej, jednak elastycznosc wyborna
5,0
Skrzynia biegów
bez zastrzezen, tak byc powinno
5,0
Układ jezdny
tutaj na medal, wczesniej mialem focus, rowniez bylo wysminicie, widac, ze ford robi swietne zawieszenia
Komfort
4,0
Widoczność
nie ma problemu, w razie czego parktronic sie przydaje.
4,0
Ergonomia
nie
narzekam, wszystko pod reka, choc przydaloby sie lepsze sterowanie
klimatyzacja-niepotrzebnie co 0,5C wyskalowane; trzeba wciskac kilka
razy, zeby wyraznie zmienic temp.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zima dlugo sie nagrzewa, na szczescie mam WEBASTO, pomaga grzana przednia szyba, chlodzi niezle, sterowanie-patrz wyzej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rewelacja, bagaznik potezny/kombi:)
4,0
Wyciszenie
mogloby byc ciszej..., ale jak na diesla nie jest zle vw glosniejsze, francuzy cichsze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie jest najgorzej, zwlaszcza na trasach
5,0
Stosunek jakość/cena
tutaj
bomba, auto tanie i swietnie wyposazone, mysle, ze z 5 lat pojezdze,
trafilem na dobrze utrzymany egzemplarz z niemiec w wersji GHIA
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nic sie nie dzieje, zarowki itp, czasami niedomaga zamek tylnej klapy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na szczescie takich nie bylo, tankuje tylko na BP i na razie sie nie sparzylem, choc wiem, ze moze to nastapic...
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]