Naprawdę bardzo przestronny samochód, dobrze się prowadzący ale nie z tym silnikiem. Usterkowość jest nie do zaakceptowania.
Wrażenia
5,0
Silnik
130KM i przepiękny moment obrotowy dają naprawdę przyjemność z jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami 3 ciężko wchodzi, ale to chyba jest efekt szybszej ręki od nogi :)
5,0
Układ jezdny
Połyka każdy zakręt. Troszkę twardawe zawieszenie jak na polskie drogi. Zaczyna mnie to denerwować.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu z boku wszystko gra i bucy. Do tyłu nie mogę się przyzwyczaić nie widzę gdzie kończy się samochód. Może ja tak mam :)
4,0
Ergonomia
Nie mam do czego się przyczepić. Może do jednego, że wkładając pierwszy bieg od czasu do czasu udaje mi się wyłączyć radio
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Za mało wydajne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacja
3,0
Wyciszenie
Mogło by być ciszej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na tą moc i masę uważam że przyzwoicie
1,0
Stosunek jakość/cena
Fordowi udał by się ten model gdyby ktoś dopracował francowaty silnik TDCI
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów nic mi sie nie popsuło.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Masarka !!!!!! tylne zawieszenie wielowahaczowe padło po 180tys km, a że wahaczy jest 6 na koło ceny od 200 do 650zł za sztukę, zamienników nie ma,
Koło dwumasowe rozsypało się. Pompa wysokiego ciśnienia umarła razem z wtryskiwaczami. Oczywiście popadały mi. czujniki od położenia wałka rozrządu itp. Usterkowość silnika TDCI jest niewiarygodna
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]