Silnik
: wtryskiwacze - komplecik wytrzymał 150 000km, pewnie nie wszytskie były uszkodzone, ale wymiana wszytskich wyeliminowała problem.
Przeniesienie napędu
: koło dwumasowe, wytrzymało 160.000 km
4,0
Całokształt
Fajny silniczek, ale niestety wtryskiwacze wrażliwe na paliwko. Trzeba lać dobrą ropkę i śmigać. Nie jest prawdą, że za granicą jest tylko dobre paliwo. Po tankowaniu w Austrii nie mogłem odpalić auta (kiedy miałem jeszcze benzynkę - uzdatniacze i wyjezdzenie paliwa pomoglo). W mondzianku wtryski padły mi po tankowaniu we Francji (paliwko lub czas ich nadszedł). Spokojnie na uszkodzonych wtryskach wróciłem do domku :).
Z awarii robiłem jeszcze koło pasowe (to nie tylko w mondku się rozwulkanizowuje i wyje).
Autko super pojemne, wygodne do bólu, zawieszanie sztywne i komfortowe :). Na szczęscie nie ma szeregu niewidomo jakiś usterek, wiec wyjezdzajac w daleka trase za granice, jedzie sie bez stresu.
Godne polecenie auto dla tych którzy nie muszą być pierwsi na każdych światłach ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]