Przeniesienie napędu
: po 220 tys przebiegu problem z przerzuceniem biegu z P na inny bieg
Zawieszenie
: delikatny pojemny ale przy ciezkich rzeczach gumy do wymiany po 50 tys
4,0
Całokształt
przez rok i 2 miesiące przejechałem 100 tys kilometrów usterki w tym czasie to pękniety wąz od kulera i rurka ciśnieniowa od pompy wtryskowej
kilka gum w zawieszeniu 1 kpl hamólców wtryski i pompa ok bez zarzutu w poerównaniu z focusem TDCI 115 rewelacja polecam każdemu
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na triptronic daje 4 przy manualnej obsłudze pełne 5 rewelacyjna zabawa
4,0
Skrzynia biegów
troche nie dopracowana ale następny będzie tez triptonic
5,0
Układ jezdny
pełne trzymanie na zakretach szybkie manewry idzie za decyzja z głowy
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutu
4,0
Ergonomia
jak na komfort jazdy z automatem ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duży i pojemny a co ważne wygodny
5,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w porównaniu z focusem wiecej pali ale rzadko do serwisu go ciagnie
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem 3 latka za 9 tys euro zrobiłem 100 tys km
i wybieram sie po nastepny tez na rok z samochodów innych marek zamieniłbym jedynie na octavie ale ten sam rocznik to 3 tys euro różnica w cenie wole wydać na wakacje
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]