Silnik
: przetarcie przewodu intercoolera - koszt naprawy pogwarancyjnej niewielki - po prostu w tym modelu się zdarza.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Wspaniała praca w połączeniu z VI biegową skrzynią. Dobre osiągi i duża elastyczność.
5,0
Skrzynia biegów
bez uwag
5,0
Układ jezdny
Chyba jeden z najlepszych w swojej klasie - moje auto nie posiada ESP - ale na prawdę nie jest ono potrzebne - trzeba się naprawdę mocno postarać aby tył auta zaczął zdradzać ochotę do wycieczki przed przednią oś. Zresztą wtedy wystarczy kontra - brawa dla Forda za zawieszenie.
Komfort
5,0
Widoczność
bez uwag
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu - auto nie męczy nawet przy trasach o długości 800 - 900 km. Polecam
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klimatyzacja działa bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże przestronne auto zarówno z przodu jak i z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Jeden mały mankament od nowości świsty nad drzwiami kierowcy - w jednym z trzech egzemplarzy jakimi jeździłem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w okresie gwarancji:
- świsty w uszczelce drzwi kierowcy
- przepalony układ wydechowy (flagowa usterka modelu)