Jednak te 110 KM przy tej masie to ciut za mało. Z automatem - dość paliwożerny.
4,0
Skrzynia biegów
Przy niezdecydowanej jeździe potrafi szarpać.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Pierwszy purchel po 13 latach.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie słupki dość szerokie, tylne to w ogóle zasłonki.
3,0
Ergonomia
Chory pomysł to umieszczenie nawigacji na samym dole. I nie ma co z tym zrobić.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą wolno się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Sporo pali "w automacie".
4,0
Stosunek jakość/cena
auto było kupione używane z Niemiec za dobrą cenę w stosunku do wyposażenia i w ogóle - modelu
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awaria wyłącznika drzwi, kilka razy wymiana żarówek w licznikach, dwa fotele przestały grzać, zgniła antena z płytką z GPS, wszystkie sprężyny gazowe do wymiany,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rozleciało się koło pasowe, właśnie padła turbina po 325 tys. km (tylko wymiana), padł wentylator - skończyły się szczotki: propozycja wymiany całości za 1600 zł. Kupiłem szczotki za 20 zł i wymieniłem sam, rozkalibrował się komputer (sygnalizowało uszkodzone wtryski)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCI 115KM 85kW
[l/100km]