Polecam benzyne + LPG. Tani w eksploatacji i niezawodny. Codziennie robiłem blisko 400km (przez 8mc prawie 75 tys km). Nigdy mnie nie zawiódł. Ocena wysoka. Skrzynia utomat 4-biegowa też się świetnie spisywała. Przed kupnem obawiałem sie automatu, ale po sprzedaży już szukam tylko automatu. Sprzedając miał prawie 200 tys. km i wszystko chodziło na cacy. Miałem wer. Ghia ze skórą i xsenonami. Skóra nie wytarta jak na taki przebieg, nie popękana, dobrej jakości. Chyba dlatego, że jest miękka i nie pęka. Polecam samochód. W takiej samej wersji szukam właśnie MK4.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zrobiłem 75 tys. km przez 8 mc. Silnik nie nawalił.
4,0
Skrzynia biegów
Automat 4 biegowy miał prawie 200 tys najechane, a nic mu nie dolegało. Nieźle jak na forda.
4,0
Układ jezdny
Tradycyjnie wymiana zawieszenia po jeździe na polskich drogach, ale to w każdym. Ceny przystępne.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przednia szyba podgrzewana. Rewelacja w zimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zrobiłem 75 tys. km i nic nie naprawiałem, oprócz klocków filtrów itp.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 145KM 107kW
[l/100km]