auto dla osób lubiących ciągle dłubać przy samochodzie lub mających sentyment, bo zawsze coś potrzebuje reanimacji. przy pr
Wrażenia
3,0
Silnik
panewki lubią się obracać, przy gazie wypalanie gniazd zaworowych, przy poważniejszej awarii silnika warto poszukać słupka używki, nie warto remontować. w dobrym stanie silnik do około 200 tys nie powienien ani kropli oleju jeść. radzę zalać mocniejszym olejem np. 5w50 i nie tylko wymiana filtrów, ale czyszczenie smoka raz na jakiś czas. rozrząd na pancernym łańcuchu - można o nim zapomnieć
4,0
Skrzynia biegów
całkiem znośnie ustrojstwo, trzeba się troszkę przyzwyczaić ale nie ma większych problemów
4,0
Układ jezdny
lecą łożyska, pękają sprężyny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
spalanie w mieście 10L benzyny lub 13 L gazu, trasa 10.5 L gazu, więc bardzo dobrze jak na gabaryty, a prawie nigdy nie jeżdżę pustym
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
czujnik temperatury blosko kolana więc trochę może przekłamywać. ogólnie ciężko ustawić temperaturę komfortową, albo wieje chłodem albo jest duszno
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca, brak isofix, brak możliwości montażu fotelika na przedim siedzeniu. niby duże auto ale zupełnie nie rodzinne
3,0
Wyciszenie
do 100km/h jest ok. powyżej trochę głośno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po przekroczeniu 10 lat i magicznej 200 tys. (a tak na prawdę to trochę wcześniej) samochód nieopłacalny. zużycie auta jest tak duże, że należy wymieniać co parę meisięcy jakąś część
4,0
Stosunek jakość/cena
auto tanie, jakościowo przy jego cenie jest bardzo dobre
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żarówki tablicy rozdzielczej, opadająca maska - brak podpórki, potrzeba kluczyka do otwarcia maski, zwarcie w ogrzewaniu przedniej szyby
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rdza progi, klapa bagażnika, podłoga, maska,
resory kruche, kontrolka poziomu oleju jest bardzo źle ustawiona, silniki bardzo wrażliwe
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 125KM 92kW
[l/100km]