Silnik
: rakieta . BMW 530D się chowa o moim superbie 130km nie mówię /muł/
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: osprzęt elektroniczny
4,0
Całokształt
jak na tę klasę to dobre auto . Jest to drugie auto w domu /żony/ i po prostu nie lubię nim jeździć wolę swojego superb-a choć wolniejszy . kwestia przyzwyczajenia .
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo mocny i elestyczny
4,0
Skrzynia biegów
sztywno i precyzyjnie
4,0
Układ jezdny
nic nie zachwyca ani razi . normalne
Komfort
3,0
Widoczność
jak w 5D szeroki tylny słupek
4,0
Ergonomia
wszystko na miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajny klimatronic
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nic specjalnego , fotele sztywne i jak dla mnie mało wygodne .
4,0
Wyciszenie
jak na tę klasę norma , słychać szumy i silnik pow 140km
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tę moc i radość z jazdy to przyzwoicie
3,0
Stosunek jakość/cena
nowy kosztował blisko 100000 . jakby nie koszty na firmę to bym nie kupił nowego. Szybko traci na wartości.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problemy z elektryką silnika spadki napięcia być może ,że tylko w moim bo myszy zeżarły część wiązki el. Wymieniona w serwisie to albo wina serwisu albo auta.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
120000 km sterowanie geometrii turbiny - 4400pln część niedostępna sama tylko w kpl. z turbo
142000 zawór egr - jeszcze nie wymieniłem
słabe zawieszenie po dziurze w jezdni przesunął się wózek pod silnikiem nic poza tym się nie uszkodziło
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TDCi 155KM 114kW
[l/100km]