Gdyby nie awaryjny silnik dielsa, samochód byłby idealny. Bezawaryjnie na dalekich zagranicznych trasach. Wielka przestrzeń ładunkowa. W samochodzie można spokojnie i wygodnie spać. Niestety po przejechaniu 260.000 samochód zaczęły pojawiać się problemy z wtryskami. Solidna regeneracja droższa od ceny samochodu na rynku. Półśrodki podobno są niepewne i odradzane przez specjalistów - po krótkim okresie użytkowania można wrócić do punktu wyjścia będąc kilka tysięcy do tyłu.
Wrażenia
2,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
standardowo jak na diesla
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDDi 115KM 85kW
[l/100km]