Karoseria
: dolna część (przy progu) przedniego błotnika podatna jest na korozję
4,0
Całokształt
Auto wygodne, nowatorsko zaprojektowane, bardzo dobrze wykończone i w większości dobrze wyposażone. Dużą wagę przywiązali również do bezpieczeństwa, ogólnie ode mnie dostaje duży plus .
Co do minusów to nie ma ich dużo, jednym z nich jest nie małe zużycie paliwa jak i ciężkie odpalanie przy większym mrozie
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Dużym atutem jest podgrzewana przednia szyba co ułatwia odparowywanie jej. Zastrzeżenia mam jedynie do zbyt małych lusterek zewnętrznych
4,0
Ergonomia
Klawisze usytuowane dość czytelnie obsługa prosta nawet dla laika
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik spełnia swoje zadanie wszystko ok tylko trochę schodzi z zagrzaniem go w zimie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest dość dużo samochód jest przestronny nawet przy komplecie pasażerów
3,0
Wyciszenie
Silnik 2.0 TDDI nie należy do cichych zwłaszcza przy wchodzeniu na obroty. Najgłośniej go słychać przy obrotach ok 1500-2000 kiedy załącza się turbo
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu nie wypada dobrze cóż dużo zależy od stylu jazdy ale da się żyć
4,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem samochód warty swojej ceny oczywiście z zachowaniem zdrowego rozsądku
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Denerwującą rzeczą w zimie to ciągle zamarzający płyn do spryskiwaczy w temp już -1 (chociaż nie wiem czy to jest wina płynu czy węży lub ich złego ułożenia
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek nie miałem poza pompką paliwa znajdującą się koło baku koszt wymiany to około 200zł. Wymienić musiałem także łącznik stabilizatora z tyłu bo strasznie stukał
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDDi 115KM 85kW
[l/100km]