Głosniejszy niż benzyna ale to normalne i po jakimś czasie nie zwraca się uwagi. Po włączeniu radia można o tym zapomnieć.
4,0
Skrzynia biegów
1,2 3 3 za krótkie, ale 4 i 5 to poezja! Zimą 1 trochę haczy dopóki sie nie rozgrzeje silnik.
5,0
Układ jezdny
Bardzo pewne trzymanie jezdni nawetna naszych polskich koleinach.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę kiepsko do tyłu, ale do zaakceptowania.
4,0
Ergonomia
kierowca ma wszystko pod ręką, no może włacznik swiateł awaryjnych za daleko i radio za nisko - przy wrzucaniu jedynki często je sobie wyłączałem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima nie zawsze działa jak należy. Mam wrażenie, że mogłaby być bardziej precyzyjna w zakresie trzymania nastawionej temperatury. A może to moje mylne odczucie?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez komentarza. 5 gwiazdek mówi wszystko!
4,0
Wyciszenie
Nic do zarzucenia ale i nic do chwalenia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na prawdę dobrze, ale muszę dodać, że jeżdzę b. płynnie (bez gwałtownych przyspieszeń i hamowań) a to główny czynnik mający wpływ na spalanie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]