W czasie 2 lat gwarancji (do 100 tys. km) parę razy zapaliła się kontrolka silnika i wystąpił spadek mocy. Wizyta w serwisie, programowanie wtryskiwaczy. Rzekomo winą było złe paliwo (tankowałem zawsze w Orlenie). Po upływie gwarancji zaproponowano mi wymianę modułu sterującego wtryskiwaczami (2,5 tys. PLN) + wymianę wtryskiwaczy (4,5 tys. PLN) i stwierdzono, że dźwigienki tłoków silnika chodzą zbyt głośno i należy je również wymienić (ok. 5 tys. PLN) Coś chyba nie tak z tym Fordem??????
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Ząbkowanie opon (szczególnie tył). Trzeci komplet opon i ciągle to samo.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Od nowości słychać szum z powodu nieszczelności uszczelki drzwi lewych tylnych. Jakoś żaden z autoryzowanych serwisów nie kwapił się, by ją usunąć (podobno trzeba rozbierać całe drzwi).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]