Skrzynia jest zrobiona pod testy elastycznosci 4 bieg 3 bieg nieco ponad 100km/h i 4 nieco ponad 130km/h kpina. W moim drugim autko BMW w benzynce na 2 biegu mam odcinke przy 108 a na 3 przy 160. Elastycznosc nieco na plus dla forda ptrzy tych samych biegach. Po urealnieniu czyli moja 3 w benzynce i 4 w fordzie koniec bajki z elastycznoscia. 3 bieg w bmw 160 4 bieg w fordzie nieco ponad 130.
2 bieg bmw 108 4 bieg w fordzie nieco ponad 130. elastycznosc bmw 60-100 okolo 2,5s elastycznosc forda okolo 6,5s. Ludzie nie podniecajcie sie elastycznoscia doladowanego diesla na wyimaginowanym 4 biegu. Zobaczcie jak krotkie czesto sa 4 biegi wlasnie po to aby w testach rewelacyjnie wypasc.
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
OK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super
2,0
Wyciszenie
Tragedia jest glosny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mialem juz trochje dieslow. Ale ten po wirusie majac ponad 160 kucy i prawie 400Nm zadowala sie komicznie niskim spalaniem.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]