Narzekają Ci co kupili igiełki od handlarzy tak zwani naiwniacy. Niestety mentalność Polaków jest taka że im taniej tym lepiej, niestety nie tędy droga. Kupują auta z zachodu skręcone z 400tys km na 150 i mówią że ford gówno wort. 150tys km na zachodzie to mają diesle tym bardziej w kombi 2 letnie a u nas wszystkie tyle mają:) Więc faktycznie potem trzeba remontować i płacić bo niema aut które mają po pół miliony i są bezawaryjne. Ja mam dwie krajówki od nowości dlatego moge coś powiedzieć na ten temat.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje wzorowo, dynamiczny i ekonomiczny. Wymieniam olej i filtry co 10tys km po za tym zero problemów. Turbo, wtryski jak się dba tak się ma w moim przypadku idealnie.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowa idealna na trasy. Biegi wchodzą płynnie i precyzyjnie, dobrze zest
5,0
Układ jezdny
Nie za miękko, nie za twardo w sam raz.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra z przodu jak i z tyłu.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje i chłodzi wedle potrzeb
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu z tyłu dużo miejsca.Bagażnik bardzo duży.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla niema co narzekać jest ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ASO jak każde ASO ceny kosmos. Po za ASO ceny przystępne. Spalanie 6l miasto 5 trasa więc idealnie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za przystępną cene mozna kupić extra auta tylko tak jak mówiłem uwaga na miny bo ich jest 80%.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeżeli zmieniasz regularnie olej i filtry, tankujesz dobre paliwo i jezdzisz jak \"człowiek\" nic się nie dzieje.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]