Silnik
: Bardzo ekonomiczny. Przesiadłem się z samochody z silnikiem 2,0 benzynowym, koszty zmalały o połowę.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Bardzo wrażliwy na jakość paliwa.
5,0
Całokształt
Super! Nie mam zastrzeżeń. Gdyby tylko ten przebiegł malał a nie rósł to było by super.
Wrażenia
5,0
Silnik
2,0 TDCi ok. bez żadnych zastrzeżeń.
Uwaga!
Warto lać paliwo na znanych nam stacjach, w innym przypadku tankowanie może się okazać bardzo kosztowne.
4,0
Skrzynia biegów
6-ścio stopniowa - super sprawa. Szkoda że dwa pierwsze biegi takie krutkie, ale nie można mieć wszystkiego
4,0
Układ jezdny
Bez większych zastrzeżeń. Przy większych prędkościach przód może uciekać, ale nie jest to samochód rajdowy.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zawsze przy nawet niewielkich opadach deszczu parują szyby, klimatyzacja co prawda załatwia sprawę ale przy temp. na zewnątrz w okolicach 5 stopni wolałbym jej nie używać. Mimi wszystko 4 gwiazdki za podgrzewaną przednią szybę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na tą klasę auta mogło być trochę więcej miejsca z tyłu. Ja mam 1,88 m wysokości i pasażerowie za mna w dłuższej podrózy narzekają. Naszczęście ja jeżdżę z przodu.
3,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej, w szczególności gdy silnik jest jeszcze zimny i wydaje z siebie charakterystyczne kle-kle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa - super.
Przęglądy tylko w ASO - bywało taniej.
Napraw - brak.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jest ok. :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic jeszcze nie odpadło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problemy z turbiną. Początkowo myslałem że wtryskiwacze, okazało się że to zapchany filtr paliwa - słaba jakość paliwa na jedenej ze stacji dała mi dużo zmartwień, na szczeście skończyło się na wymianie filtra (koszt ok. 190 zł) i dalej jeździ.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDCi 130KM 96kW
[l/100km]