Zawieszenie
: Przed zakupem obawiałem się FWD przy 226 KM ale ST220 prowadzi się jak 4x4. Zawieszenie jest dobrane idealne do mocy i masy samochodu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: Mało skuteczny jak na tą moc.
Karoseria
: Rdza na drzwiach. Wstyd dla forda.
5,0
Całokształt
Są różne samochody i w przeróżnych cenach, tylko po co kupować inne auto.:) ST220 ma wszystko co potrzebne.
Wrażenia
5,0
Silnik
V6 forda to zawsze była cieka jednostka. moment obrotowy od samgo dołu. Zabawa zaczyna się po 4000 RPM.
5,0
Skrzynia biegów
Idealna zmiana biegów, precyzyjna praca skrzyni. Super do zabawy w wyścigi i do codziennej jazdy.
5,0
Układ jezdny
Przyklejony do asfaltu.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko widzę więc chyba jest OK.
4,0
Ergonomia
Prosty w obsłudze, bez zbędnych guzików, joysticków, klawiszy, pstryczków i innych psujących się bzdetach.
Po prostu jest łatwy w obsłudze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Minus za brak drugiej strefy klimatyzacji. Poza tym grzeje dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie. Fotele Recaro są bardzo wygodne. Z tyłu jest full miejsca.
3,0
Wyciszenie
przy 160 km/h słychać ryk V6 i szum powietrza. Trochę za głośno przy dużych prędkościach. Na co dzień przeciętnie wyciszone auto.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silniki V6 słyną z zapotrzebowania na paliwo. Jednak uważam że za tą kulturę pracy i przyjemność z jazdy warto.
Wyprzedzanie i drobne rywalizacje na mieście dają niezapomniane wrażenia. W trasie przy jeździe 100-120 km/h
wychodzi nawet 7,5 litra. To dobry wynik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek cena jakość idealny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prawie nic. żarówka, olej, filtr itp itd.:)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
lekkie stuki zawieszenia. Naprawa 200pln i cisza.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V ST220 226KM 166kW
[l/100km]