Silnik daje dobre osiągi i wysoką kulturę pracy, podobno silniki bardzo żywotne jednak droższe w utrzymaniu niż 4 cylindrowe ale warto dopłacić czasami przy wymianie części bo jazda całkiem inna niż w mniejszych pojemnościach. Wysoki moment obrotowy sprawia, żę z wyprzedzaniem nie ma problemów, nawet bez konieczności redukcji.
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia 5 biegowa, czasami na trasie przydałby sie 6 bieg ale ogolnie nie można narzekać. Biegi wchodzą precyzyjnie bez problemów
5,0
Układ jezdny
daję 5 ze względu na twarde i precyzyjne zawieszenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu nie ma rewelacji ale również tragedii, bardzo pomagają czujniki cofania
4,0
Ergonomia
Według mnie wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik, zdecydowanie polecam egzemplarze po 2003 r po liftingu gdyż mają lepsze oprogramowanie sterownika klimatyzacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająco dużo miejsca aby podrózować wygodnie w 4 osoby, bagażnik dość spory
4,0
Wyciszenie
nie narzekam, łądny dźwięk silnika
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście 14-16 litrów, Na trasie od 8-....
Ceny części droższe od np 1,8 i 2.0 ale z drugiej strony np rozrząd na łańcuszku więc odchodzą niektóre wydatki
5,0
Stosunek jakość/cena
Za przyzwoite pieniądze można dostać bogato wyposażony egzemplarz o 2-3 lata młodszy niż np passat albo audi a4