Samochód dobry, bo tani. Mimo 20 lat jest bardzo komfortowy, szybki i mało pali. Niestety silnik ten nie lubi gazu, przez co uważam go za jednorazowy. 100 tysięcy kilometrów to max jaki można zrobić na gazie.
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
Najsłabszy element tego auta. Mimo prawie 150 KM, to ich w ogóle nie czuć, ma się wrażenie jakby skrzynia pochodziła z innego auta, mimo fajnego prowadzenia, skrzynia zabiera fun z jazdy
5,0
Układ jezdny
Rewelacja! Samochód świetnie się prowadzi, a przy okazji zawieszenie jest trwałe.
3,0
Karoseria
Po 20 latach nie ma tragedii, ale też nie ma co się zachwycać.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5 osób plus bagaże to żadnen problem.
5,0
Wyciszenie
Zawsze jeździłem starymi autami, więc nie mam porównania z nowyszmi konstrukcjami, ale wydaje nie się,że MK3 nie ma czego się wstydzić. Jest naprawdę cicho
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez 3 lata i 60kkm naprawiłem pompę paliwa, alternator i rozrusznik więc raczej mało jak na 20 letni samochód. Jednak ze względu na mało trwały silnik, który się szybko zużywa i bierze olej i trzeba go remontować, to nie powiem, żeby był tani w utrzymaniu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 145KM 107kW
[l/100km]