Zawieszenie
: przejedź sie to zobaczysz, precyzyjny układ kierowniczy, pewność w zakrętach, nie przechyla się w winklach, czuć to auto
5,0
Całokształt
kto nie kupi to się nie przekona, auto przekonuje do siebie po czasie, dostrzegasz jego zalety za spokojną i stonowaną sylwetką, dostojny samochód do normalnej jazdy
Wrażenia
5,0
Silnik
doskonała elastyczność na niskich obrotach, odcinka przy 6 900obr/min, silnik ma moment obrotowy w okolicach 4 000 obrotów/min (czuć go) i wtedy zaczyna dopiero mocno ciągnąć
4,0
Skrzynia biegów
ok, lekko wchodzą biegi i stosunkowo krótki skok lewarka między biegami, czasem zgrzytnie jak zmieniam biegi \"na pół sprzęgła\"
5,0
Układ jezdny
jak to Ford nic się tak nie prowadzi, auto z polskiego salonu przebieg 134tys i jak narazie wymieniłem łączniki stabilizatora(40 zł/szt) i amortyzatory przód(200zł/szt)
Komfort
4,0
Widoczność
tylne słupki przesłaniaja nieco ale to hatchback, poza tym ok, regulacja fotela góra dół elektryczna sprawia że można się dopasować jak ktoś maski nie widzi
5,0
Ergonomia
tanie części i bardzo duża dostępność, nie psuje się jak starsze fordy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
trochę dziwnie zachowuje się klimatronik ale ogólnie ok, bardzo dobre chłodzenie, ogrzewanie średnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to auto ma najwięcej miejsca w swojej klasie aut i przy tym duży bagażnik 500 l
5,0
Wyciszenie
bardzo cicho, właściciele passatów są w szoku dosłownie, na wolnych obrotach po nagrzaniu silnika nie słychać, przy 100 km/h słychać tylko opony
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu jest akurat super niskie spalanie na trasie można zejść do 6l/100km przy wolnej jeżdzie w mieście 11,2 standard można zejść do 10l, części tanie,
5,0
Stosunek jakość/cena
najlepsze auto w tej cenie, stosunej jakości do ceny-rewelacja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak narazie tylko filtry i ole
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukać, nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 145KM 107kW
[l/100km]