nie zawsze zrywny, ale powyżej 3000obr/min lata.Oszczędny
2,0
Skrzynia biegów
Sprzęgło szarpie i niemożliwie nisko łapia. Kidy przesiadam się z czegoś innego zawsze mam problem z ruszaniem.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
W słońcu nigdy nie widzę, czy obieg wewn. włączony, czy wyłączony. Przydałoby się jakieś minimalne zróżnicowanie klawiszy w klimie. Czasem trochę trudno trafić we właściwy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy ustawieniu auto w deszczu musowo zaparowany
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
gdyby nie ten świerszczyk gdzieś w desce...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
znośnie
4,0
Stosunek jakość/cena
mam nadzieję, że to taki felerny egzemplarz
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymieniona: osłona pasa bezpieczeństwa, pas pasażera, czujnik ciśnienia oleju (i tak lampka się świeci, kiedy pojeżdzę w mokrym), woda zbiera się po deszczu na lewym tylnym progu, świst od nieszczelnych drzwi przy 100km/h, wymieniony zamek centralny (mechanizm drzwi kierowcy), 3 pary drzwi do wymiany (korozja - w końcu to ford a jedna zima pod chmurką to nie byle co!!!)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
no na szczęście nie stanął gdzieś na trasie/
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 125KM 92kW
[l/100km]