1) Łańcuszek rozrządu.
2) Instalacja LPG - przejechane prawie 100 tys kilometrów i żadnych usterek w silniku. Poza wymianą filtrów i olejów nic nie było robione.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze współpracująca skrzynia. Minusem jest naprawa, ponieważ ta współpraca jest opłacana wymianą dwumasowego koła zamachowego nawet w benzyniaku.
5,0
Układ jezdny
Nie brałem tego auta wcześniej pod uwagę, natomiast jak się nim przejechałem to odrazu wiedzałem, że to jest to. Kto jedził fordem to wie o co chodzi. Układ jezdny na medal :)
Komfort
3,0
Widoczność
Niezła widoczność, chociaż do auta trzzeba się przyzwyczaić dość długo, ze względu na gabaryty i małe tylne lusterko parkowanie może początkowo sprawiać problem.
4,0
Ergonomia
Bardzo dobra wspólpraca z kierowcą. Na + zasługuję możliwości ustawień fotela kierowcy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W tym zakresie nie powala, ale też specjalnych minusów nie widzę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W porównaniu do samchodów innych marek w tej samej klasie wydaję mi się, że bezkonurencyjny wygodą.
4,0
Wyciszenie
Przy spokojnej jeżdzie silnik pracuje doskonale, przy wyższych obrotach bywa, że trzeba radio podgłośnić :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie lpg o 1 l wiecej niż pb czylo ok 10l/100km. dla mnie bomba.
5,0
Stosunek jakość/cena
Limuzyna za rozsądne pieniądze cóż wiecej :) w tym segmencie cieżko o taką perełke
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdazają się drobne usterki, ale w rozsądnej cenie można je eliminować.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek: brak, bo nie wliczam sprzęgła które wymieniłęm po 230 tys. km, bo chyba to normalka? :)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 125KM 92kW
[l/100km]