Ogólnie auto bardzo ok. Kosztowało niedużo, założenie gazu ok 2.200 zł. zmniejsza wydatki na paliwo. Auto prezentuje się w miarę nowocześnie (jak na samochód z 2001 r), prowadzi się bardzo dobrze, przyjemnie jest wsiąść do auta i trochę przycisnąć. Jest mało denerwujących usterek, głównie dotyczą centralnego zamka (proponuję założenie nieorginalnego oraz niefabrycznych siłowników (tańsze i lepsze niż oryginalne)). Koszty obsługi auta sprowadzają się do wymiany oleju filtrów opon itp. Silnik na łańcuchu. Ilość miejsca wystarczająca, bagażnik też ok. Denerwującą sprawą jest za krótki podłokietnik który nie spełnia swojej funkcji. Auto oceniam na 5.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ogólnie auto silnik i osprzęt bardzo mało awaryjny, ale też bardzo powolny.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ok
4,0
Układ jezdny
Auto dobrze się prowadzi
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna często głupieje, z kolei w manualnych ustawieniach zawsze głupieje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń ok
4,0
Wyciszenie
W miarę cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto bardzo tanie w utrzymaniu. Części są skrajnie tanie. Spalanie ok 7.8 benzyny, po przerobieniu na gaz 9L gazu- tanio.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo tanie auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi jak na 12 letnie auto są na przyzwoitym poziomie: kłopoty centralnego zamka, mechanizmu otwierania klapy bagażnika. Wszystko do ogarnięcia za ok 200 zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przejeździłem nim 80 tys. żadnych problemów
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 125KM 92kW
[l/100km]