Tragedia :) pierwsze 3 biegi bardzo krotkie. Czasami nie wiem ktory wrzucic bo 3 za bardzo kreci obroty przy jezdzie 50 a dla 4 to za malo i buczy. MOj maly AX z dieslem szedl jak czolg i mial bardzo elastyczne biegi no coz wazyl tylko 700 kg, a tutaj przeciez te 90 km pojawia sie przy turbo. Wiec kiedy nie ma turbo jest malo mocy i moze dlatego tak zestopniowali te skrzynie w kazdym razie jest to irytujace. Na trasie jak auto jest rozpedzone to jest juz ok i elastycznosc 80-120 calkiem dobra.
3,0
Układ jezdny
Hmm Citroen to to nie jest. Szczerze mowiac spodziewalem sie wiekszego komfortu. Auto z racji na sposob rozwiazania tylnego zawieszenia ma tendencje do kiwania na boki na nierównych jezdniach.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z poczatku sie przestraszylem hehe 8,7 z klima na 100 w jezdzie mieszanej. Ale podobno nalezy sie spodziewac nawet straty 2 l z racji uzywania klimy. Bez klimy na 401 km w tym jakies 40 po miescie
a pozostale z predkoscia 80-120 na trasie 5,7 wiec nie jest tak zle.
Poza tym w koncu to 1,4 t. i za darmo nie pojedzie :)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie wiem jak będzie dalej. Przejechalem nim 2000 km. Auto sprowadzone z Holandii oleju nie bierze, zawieszenie sprawdzone i jest ok.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Małe ogniska korozji ranty nadkoli tylnych - no coz morski klimat dawal sie we znaki. Poprzednio mialem citroena i mimo kilkunastu lat zero ! korozji
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 90KM 66kW
[l/100km]