Słaba praca turbiny poniżej 2200 ob/min,głośny w prędkościach powyżej 140 km/h, , pozatym bez zarzutów.
4,0
Skrzynia biegów
Tak jak pracować powinna,choć nieco"kruki I i II bieg
4,0
Układ jezdny
Nieco głośny na miejskich nierównościach. Miałem cztery mondea i w każdym trzeba wymieniać co kilkadziesiąt tyś/km drążki stabilizatora i tulejki oraz końcówki wachaczy (coć te dwie ostatnie pozycje nieco żadziej). Drogi trzyma się jak przyklejony (opony 195 cm). Na trasie pełen konfort.
Komfort
4,0
Widoczność
Przeciętnie, wystarczająco, normalnie , bez zażutów
4,0
Ergonomia
Słabo widoczne kontrolki na dolnej części tablicy rozdzielczej przy zbyt nisko ustawionej kierownicy (coć dla kierowcy kierownica w ustawieniu optymalnym), niepodświetlone pokrętło regulacji lusterek (niewiedzieć dlaczego). I żle usytułowany przycisk świateł awaryjnych, który podczas manewrowania i jazdy niemal że całkowicie uniemożliwia użycie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
poprostu dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tak duże auto nieco mało miejsca na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu. Rząd przedni wzorowo.
4,0
Wyciszenie
jak na disla całkiem przyzwoicie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto- 10,5 , na trasie od 6,4 do 8,4
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dość częste, przy wersjach giha szczególnie bo jest wiele dodadków
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa wody i pompa wtryskowa, oraz czasami zdaża się niezaskoczenie imobilajzera
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 90KM 66kW
[l/100km]