Układ elektryczny
: Jedynie z centralnym zamkiem w zimie jest lekki problem.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Jak nie stuknięta to nie rdzewieje. Normalne.
Silnik
: Nie jest to niemiecki TDI ale może być. Przepali wszystko. BIO i opał :)
Zawieszenie
: W dieslach jest twardsze więc buja łbem.
4,0
Całokształt
Jest to dość w porządku auto. Przestronne, wygodne, duży bagażnik, dużo elektryki (CZ,EL,ESZ,podgrzewana przednia szyba-zbawienie w zimie). Nigdy się na nim nie zawiodłem. Jak już odpali to jedzie i mam wrażenie że ponad 14 letnie auto dowiozłoby mnie półwysep apeniński bez przerw ;) Mówie, gdy odpali, bo w zimie słabo z tym bywa.
Wrażenia
4,0
Silnik
W zimie jest problem z odpaleniem przy -10. i poniżej, gdy postoi po nocy. Trzeba dbać o szczelny układ paliwowy. Dobry Aku (powyżej 71Ah)
5,0
Skrzynia biegów
Może być, ale w zimie musi się trochę rozruszać, normalne.
5,0
Układ jezdny
Świetny! Trzyma się drogi jak dzieciak komputera.
Komfort
4,0
Widoczność
Myj szyby to bedzie OK ;)
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima nie zagrzybiała. Szybko się nagrzewa w zimie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo przestrzeni.
5,0
Wyciszenie
Jak na diesela to jest niesamowicie wyciszony. Chodzi ciszej niż benzynka, ale tylko poniżej 2200 obr/min
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie nie powala, ale nie jest najgorzej. Naprawy średnie ceny. Da się utrzymać.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamarza zamek bagażnika w zimie i centralny.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TD 90KM 66kW
[l/100km]